نام و نام خانوادگی : صادق سلیمانی نژاد
سمت : مدیر امور مالی
میزان تحصیلات : کارشناسی ارشد حسابداری
پست الکترونیک :
تلفن مستقیم : 33355948
داخـلی : 230
مدیریت امور مالی با رویکرد هدايت و هماهنگي فعاليتهاي واحدهاي مالي و حسابداري در دانشکده ها، واحدها و مراكز تحقیقاتی، پژوهشی و ارائه خدمات مشورتي و تخصصي جهت اعمال قوانين و مقررات و نظارت بر نحوه ثبت و ضبط و نگهداري حسابها با زیر مجموعه پنج اداره " درآمد – اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار – اداره حسابداری مدیریت ( اموال ) - اداره نظارت و بررسی عملکرد مالی - اداره حسابداری پرسنلی ( شاغلین و بازنشستگان ) " اقدامات لازم ر ابه سر انجام می رسانند، و این مهم با درخواست وجه از خزانه در تأمین اعتبار نسبت به تنظيم جريان نقدينگي در سطح دانشگاه و مراقبت در تأمين به موقع نيازهاي مالي براي پرداخت هزينه ها، با اجراي اصول و فنون حسابداري و نيز قوانين و مقررات مالي، محاسباتي و معاملاتي از طريق بررسي هاي منظم و ادواري نهایتاً به تهیه و تنظیم و نگهداری حساب ها جهت تهيه و تنظيم گزارش تفريغ بودجه در پايان هر سال مالي و ارسال آن به مراجع ذيربط و مدیریت دانشگاه صورت می پذیرد .
حدود مسئولیت ها :
مشارکت درتصمیم گیریهای مربوط به حل مشکلات و تعیین خط مشی دانشگاه از بعد مالی
نظارت بر اجرای صحیح کلیه مقررات، دستورالعملها و روشهای مصوب مالی و معاملاتی
بررسی و تایید نهایی پرداختهای دانشگاه با توجه به مجوزهای مالی
نظارت بر وضعیت نقدینگی و مشارکت درتصمیم گیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز و چگونگی استفاده از منابع مالی موجود
ایجاد، حذف یا تغییر در حسابهای مالی به منظور اجرای هر چه مطلوبتر حسابداری تعهدی در ستاد مرکزی و واحدهای تابعه
برنامهریزی به منظور انطباق نظامهای مالی و هزینه یابی با اقدامات جاری با توجه به لزوم محاسبه قیمت تمام شده فعالیتها
شرکت در جلسات کمیته بودجه و همکاری لازم با مدیریت بودجه به منظور تهیه بودجه سالیانه دانشگاه و تایید موارد مرتبط
برنامه ریزی و تصمیم گیری مقتضی در خصوص مغایرت عملکرد با بودجه ستاد و واحدهای تابعه
برنامهریزی به جهت اجرای مصوبات هیات امناء درخصوص مسائل مالی و نظارت بر اجرای آن
تهیه و تدوین بخشنامه های تخصصی مالی و نظارت بر اجرای آن پس از تایید رئیس موسسه و يا مقام مجاز از طرف ايشان و مشارکت در تهيه برنامههای سرمایهای
بررسی و تایید نهایی محاسبات مربوط به قیمت تمام شده خدمات و همچنین تهیه و ارائه گزارشات مدیريتي مورد نياز دانشگاه
تنظیم و تایید نهایی صورتهای مالی ستاد و واحدهای تابعه به تفکیک و تجمیعی و تلفیقی
اعمال نظارت مالی بر ثبت، نگهداری و کنترل موجودی کالا و دارایی ها
برنامه ریزی جهت بستن حسابها در پایان سال مالی و تهیه گزارشهای مالی مورد نیاز جهت ارائه به مراجع ذیربط.
نظارت عالی برثبت به موقع دفاتر رسمی و نظارت بر نگهداری اوراق و اسناد مرتبط با سرمایهگذاریها،سهام، اسناد بهادار،اسناد تضمینی و نظایر آن
هماهنگی امورمالی با سایر واحدهای دانشگاه از نظر مسائل مالی
اتخاذ ترتیبات لازم به منظور هماهنگی با بازرس، حسابرسان و سایر مراجع ذیصلاح
تعیین خط مشی و رویه ها به منظور رفع مغایرات با اشخاص و موسسات طرف حساب
تصمیم گیری در خصوص تامین نیروی انسانی در واحدهای تحت نظارت
هماهنگ نمودن عملیات واحدهای تحت نظارت و تصمیم گیری در خصوص نحوه تقسیم کار بین کارکنان تحت نظارت
تنظیم برنامه آموزش جهت کارکنان امور مالی دانشگاه، به نحوی که کلیه کارکنان در جریان امور همکاران خود قرار گرفته و در موارد لزوم جایگزینی کارکنان
برنامه ریزی به منظور شمارش موجودی انبارها در پایان سال
برنامه ریزی به منظور انجام امور مربوط به اصلاح حسابهای سنوات قبل در مواقع مورد نیاز
درخواست وجوه و کمکهای مالی از خزانه معین استان به منظور ایجاد گردش مالی
ارائه پیشنهاد به معاونت پشتیبانی در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز مدیريت امورمالي
انجام سایر وظایف محوله از جانب رئیس موسسه و یا مقام مجاز ازطرف ایشان